Informasjonsmøte for naboer til Nye Rikshospitalet

Helse Sør-Øst prosjektorganisasjon for Nye Rikshospitalet inviterer naboer til informasjonsmøte 9. april. Det vil bli gitt informasjon om aktiviteter på byggeplassen i den kommende perioden.

Publisert 25.03.2024
En gruppe mennesker som sitter på en benk i en park
Bildet viser hovedinngangen til Rikshospitalet slik det vil se ut når sykehuset er ferdig i 2031

Sted: Rikshospitalet Rødt auditorium

Tid: 9. april klokken 18.00 til19.00

Prosjekt Nye Rikshospitalet går inn i en periode med høy aktivitet. Grunnarbeidene for de største nye byggene starter opp i løpet våren/forsommeren. I nabomøtet vil prosjektledelsen informere om hva som vil skje på byggeplassen og hvordan det vil påvirke nabolaget.

Dette gjelder:

• Forberedende arbeid i område Sykehusparken
  • Oppstart grunnarbeider for J-bygget

Helse Sør-Øst prosjektorganisasjon er byggherre for Nye Rikshospitalet. Minst en gang i halvåret vil vi holde informasjonsmøte for naboer til Rikshospitalet om aktiviteter på byggeplassen.